Vanliga frågor

Vanliga frågor och svar.

 

Beställning och leverans

Fråga: När kan jag förvänta mig min beställning?

Svar: Den genomsnittliga leveranstiden är 9-14 dagar, men i vissa fall kan det ta lite längre tid. Detta beror på att våra produkter skickas direkt till dig från leverantören. Denna unika affärsmodell gör att vi kan spara mycket på lager- och transportkostnader och gör att vi kan erbjuda produkterna till ett lägre pris än våra konkurrenter och betala fraktkostnaderna själva.

 

Fråga: Den förväntade leveranstiden har passerat, var är min beställning!

Svar: I 99% av fallen levereras beställningar inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland hända att en order blir försenad i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen på din order här.

Har du inte fått din order 3 dagar efter förväntad leveranstid? Vänligen kontakta oss då.

 

Fråga: Jag saknar några produkter i min beställning, hur är det möjligt?

Svar: Eftersom vi arbetar med olika leverantörer kan produkter skickas separat. Om varor saknas i din beställning får du dem vanligtvis efter 2-3 dagar.

Vi ber om ursäkt för besväret.

 

Fråga: Vad är fraktkostnaderna?

Svar:Vi tar hand om fraktkostnaderna för din beställning.*

 

Byten och returer

Fråga:Jag är inte nöjd med min order, kan jag returnera den?

Svar: Ja. Du kan returnera vilken order som helst till oss inom 14 dagar utan att ange någon anledning.

 

Fråga: Jag vill returnera en vara, vad ska jag göra?

Svar: Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar från mottagandet. Produkterna ska returneras i sitt ursprungliga skick och med etiketter och taggar. Produkten får inte visa tecken på användning.

En returförsändelse måste alltid åtföljas av Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen.

När vi har mottagit dina returnerade varor kommer vi att se till att köpesumman krediteras ditt konto inom 14 dagar.

[Klicka här för att ladda ner en returblankett]

 

Spåra och spåra

Fråga: Var hittar jag min Track and Trace-kod?

Svar:På den här sidan kan du ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra ditt paket.

 

Fråga: Track and Trace-koden visar ingen information, hur är det möjligt?

Svar: Från det att ditt paket har anlänt till postorderföretaget är Track and Trace-informationen tillgänglig. Observera att det kan förekomma en viss fördröjning däremellan.